Erland
Newbie
My keyboard is: Roland E-80 OS 1.6 - Roland G1000
|
 |
« on: May 04, 2008, 08:12:15 AM » |
|
Hej med jer.
Måske nok mest et spørgsmål til Søren - ang "Roland G70 Style Data Card" som jeg jo kan se du har købt, mit spørgsmål er:
Inde på deres hjemmeside kan man se at prisen er - £99.00 + postage ville du have noget imod at oplyst hvor meget det blev i DK kroner da du købte. Er ikke helt sikker på om det er pund eller euro, samt kan man godt bruge disse styles i Roland E-80? og er "flash memory card" med i den pris der er oplyst på siden..
Eller ville det være bedre at købe nogle af de andre styles der er på siden.
Sidst men ikke mindst. Tak for en rigtig god side, som jeg bruger hver dag
Venlig hilsen Erland Thomsen
|
|
|
|
« Last Edit: May 04, 2008, 08:16:34 AM by Erland »
|
|
|
|
|
Gunjongo
Full Member

My keyboard is: Roland G-70 v.3.01 SRX-07 & Korg MicroArranger
|
 |
« Reply #1 on: May 04, 2008, 12:04:22 PM » |
|
Hei.
Ser at det er Neil Blake som har overtatt salget av Technote's softwarecollection og at prisene ikke er endret.
Selv har jeg de fleste av disse i Technics format, og det er faktisk mange meget gode styles, men det er jo et stort stykke arbeid og konvertere og "tweake"... så dette kortet, eller innholdet på kortet hadde vært interresant og prøve ut. Prisene er i engelsk pund, så det blir ca. Kr. 1.100,- +++ , siden adapter også må til, eventuellt overføre til annet kortformat man allerede har adapter for.
Når det gjelder de andre diskettene på siden, så er jo det av det eldre Roland formatet, så det må vel kanskje også behandles endel i styleeditoren for å lyde godt?
Søren, er kvaliteten jevnt over bra på denne collectionen, eller er det stor variasjon i lydnivåer fra style til style etc?
|
|
|
|
|
|
Happy Playing & Posting GJ"Success is not counted by how high you have climbed but by how many you brought with you." (Wil Rose)
|
|
|
admin
Administrator
Hero Member

My keyboard is: Roland G-70 OS3.01
|
 |
« Reply #2 on: May 04, 2008, 06:59:43 PM » |
|
ville du have noget imod at oplyst hvor meget det blev i DK kroner da du købte. Jeg betalte 1.074,00 DKK. kan man godt bruge disse styles i Roland E-80? Ja og er "flash memory card" med i den pris der er oplyst på siden.. Ja Eller ville det være bedre at købe nogle af de andre styles der er på siden. Det var det ikke for mit vedkommende - jeg vil ikke kunne afgøre det på dine vegne...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erland
Newbie
|
 |
« Reply #4 on: May 04, 2008, 08:26:41 PM » |
|
Hej Søren. Tak for dit svar - jeg tror man investerer i dem.......  Venligst Erland Thomsen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunjongo
Full Member

|
 |
« Reply #5 on: May 23, 2008, 08:52:15 PM » |
|
Hei Erland, har du kjøpt dette Style Card og ble du fornøyd med handelen? Spiller rymene slik du håpet på?
|
|
|
|
|
|
Happy Playing & Posting GJ"Success is not counted by how high you have climbed but by how many you brought with you." (Wil Rose)
|
|
|
Erland
Newbie
|
 |
« Reply #6 on: May 27, 2008, 10:44:07 PM » |
|
Hej Gunjongo.
Jeg har ikke købt det store kort, men har købt nogle enkelte styles fra dem - jeg syntes ikke at det var særlig gode - så jeg har besluttet mig for ikke at købe SDkortet.
Venlig hilsen Erland
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gunjongo
Full Member

|
 |
« Reply #7 on: May 28, 2008, 08:27:05 PM » |
|
Hei igjen.
Var de enkle styles utvalgt fra Style Card kolleksjonen, eller fra de øvrige "disketter" på websiden? Etter det jeg kan se er alle andre styles enn de på SCard av et eldre format og ikke spesiellt tilpasset G-70? Kanskje det er årsaken til at du ikke ble fornøyd med kvaliteten?
Anyway, takk for ditt svar, var bare litt nysgjerrig på hva du mente, og vurderte faktisk og kjøpe et Card selv også.
Ha en fortsatt fin sommer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Diki
Hero Member

My keyboard is: G70 OS3.00-b007 SRX-07, 06 SRG-01 BK-7m
|
 |
« Reply #8 on: May 29, 2008, 08:05:16 AM » |
|
Anything here the English speaking members should be aware of? Just curious... 
|
|
|
|
|
|
In the future, everyone will be famous for 15MB....
|
|
|
admin
Administrator
Hero Member

My keyboard is: Roland G-70 OS3.01
|
 |
« Reply #9 on: May 30, 2008, 02:40:52 PM » |
|
Erland wanted to know, if anyone could recommend buying the TechNote Roland G70 Style Data Card.
I recommended Erland to read two review articles, which I have written about the Data Card. Erland chose to pick out a few styles, which he bought, but he didn't find the quality of the styles sufficient. On behalf of this Erland has chosen not to buy the TechNote card.
Gunjongo was interested in knowing, whether Erland had bought the card.
Personally I selected a number of styles from the card, which I use, when I am gigging. The styles are very simply, which is useful! You need to do quite some adjustments in the style make up tool, but after that the result is good.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jo de witte
Newbie
My keyboard is: Roland G-70 V3 Hammond H100 Technics GX7
|
 |
« Reply #10 on: March 09, 2009, 10:16:52 AM » |
|
Is it necessary to have the style-card in the keyboard to use the styles ?
In other words, is it possible to copy the styles on the keyboard HD and use the styles while there is another memory-card in the keyboard ?
Greetings, jo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|